دنیای مطالب
درباره وبلاگ


سلام دوستان گلم!به وبلاگ جدیدم خوش آمدید!امیدوارم تو این وبلاگ که فکر کنم امکاناتش بیشتر باشه بتونم بیشتر با شما دوستان گل ارتباط برقرار کنم!! لطفا قبل از هر کاری ابتدا ثبت نام کنین تا ارتباط سریع تر و بهتر شه!!! بخاطر تمام حمایت ها ممنون!!!!!مرسی!!!!! جهت ارتباط: pure_love_1374@yahoo.com
نويسندگان
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 22:31 :: نويسنده : mely

Untitled%20-%201.jpg
 

هواداران اسرائیلی مدونا خواننده آمریکایی از سران اسرائیل در فیس بوک درخواست کرده اند حمله به ایران را تا ماه مه ( خرداد 91) به تاخیر بیاندازد تا امکان اجرای کنسرت وی در رژیم اسرائیل تسهیل شود.

به گزارش «تابناک» شماری از ساکنین سرزمین های اشغالی با تشکیل مجموعه ای در سایت شبکه اجتماعی فیس بوک، از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستند تا زمان حمله نظامی به ایران را به بعد از برگزاری کنسرت مدونا در ماه می آینده، به تاخیر بیاندازد!

یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 22:22 :: نويسنده : mely

normal_bahar-20_com_34~1.jpg

اي که مي پرسي نشان عشق چيست

عشق چيزي جز ظهور مهر نيست

عشق يعني مهر بي چون و چرا

عشق يعني کوشش بي ادعا

عشق يعني مهر بي اما، اگر

عشق يعني رفتن با پاي سر

عشق يعني دل تپيدن بهر دوست

عشق يعني
.............

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 14:44 :: نويسنده : mely
آهنگ جدید و بسیار زیبای دنگ شو به نام بزن بریم بهشت ... با 3 کیفیت متفاوت

( این آهنگ تیتراژ پایانی فیلم سینمایی ضدگلوله می باشد)
گروه «دنگ شو» با فیلم ضد گلوله که یکی از پرطرفدار‌ترین فیلم‌های جشنواره تا به حال بوده به کارگردانی مصطفی کیایی و نقش آفرینی مهدی هاشمی در سی‌امین جشنواره موسیقی فجر حضور دارد.



دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 14:42 :: نويسنده : mely
چهار موزیک ویدیوی جدید و فوق العاده زیبا از علیرضا طلیسچی ... با کیفیت عالی
( قطعات : تقویم ، حلقه ، قرار نبود )
( این قطعات در برنامه ی "خوشا شیراز" از شبکه استانی فارس بصورت زنده و پلی بک اجرا گردید )

 


دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 14:41 :: نويسنده : mely

آهنگ جدید و بسیار زیبای مجتبی حسنعلی به نام تا تو نخوای ... با 3 کیفیت متفاوت

( تنظیم : بهزاد گرجی - میکس و مسترینگ : کوشان حداد - ترانه : امید جامع )

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 14:40 :: نويسنده : mely
آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی به نام ديروز ، امروز ، فردا ... با 3 کیفیت متفاوت

( ترانه و ملودی : حامد زمانی | تنظیم : نیما نور محمدی )
( تيتراژ جديد برنامه ديروز امروز فردا / كيفيت اصلي خروجی از استوديو نیما نورمحمدی )

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 14:38 :: نويسنده : mely
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی با نام بغض نکن ... با 2 کیفیت متفاوت
ترانه و آهنگ : رضا صادقی - تنظيم : مهدی زنگنه
اين ترانه قبلا در سال 1382 در آلبوم كما با نام « چشم تو » منتشر شده بودهم اكنون ميتوانيد ريميكس اين آهنگ زيبا را با كيفيتي عالی از سايت دريافت نماييد.

 
دانلود در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
گوشـه ای از دیدنـی های بـرج العـرب در دبـی

 

برج العرب نام هتلی مجلل در دوبی، امارات متحده عربی است. ساختمان آن ۳۲۱ متر ارتفاع دارد که ستون بندی های این هتل تا ۴۰ متر زیر دریا می‌باشد. کوچک‌ترین اتاق هتل ۱۶۹ و بزرگ‌ترین اتاق آن ۷۸۰ متر مربع مساحت دارند. رقم دقیق هزینه شده برای ساختمان بنا مشخص نیست، اما گمان می‌رود بیش از ۱ میلیارد دلار آمریکا باشد. برای جبران هزینه‌ها تمامی اتاق‌های هتل بایستی برای ۴۰۰ سال اجاره شوند. صاحبان هتل آن را ۷ ستاره می‌خوانند، اما در واقع بیشتر سازمان‌های رتبه‌دهنده تنها تا ۵ ستاره رتبه می‌دهند.

این هتل دارای ۶۰ طبقه‌ است و معمار آن Atkins Middle East می‌باشد. برج العرب بلندتر از برج ایفل است و تنها ۶۰ متر از ساختمان امپایر استیتز در آمریکا کوتاه‌تر است. با امکانات منححصر بفردی که دارد، تمام پرده‌ها، چراغها و سیستم تهویه هوا با یک دکمه به کار می‌افتند. تمام کانالها به دوربین مدار بسته متصل هستند و مهمان می‌تواند ببیند که چه کسی پشت در است. هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا وجود دارد. اجاره کوچک‌ترین اتاق این هتل شبی ۶ هزار درهم است. سرو هر غذا در این هتل کمتر از ۱۰۰۰ درهم نیست. رستوران المهارا (به معنی صدف) در برج العرب در میان ۱۰ رستوران برتر دنیا قرار دارد. برج العرب برای مدتی نماد دوبی بود و هنوز می‌توان اثر آن را در پلاک‌های قدیم امارت دوبی دید. اما پس از مدتی دوبی نماد خود را از برج العرب تغییر داد ...

 


 
بقیه عکس ها در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 14:32 :: نويسنده : mely

شیفروتین؛ حیوانی جدیدحاصل جفت گیری موش وغزال


زادگاه این حیوان عجیب وغریب فقط جنوب شرقی اسیاست.متخصصان علوم حیات وحش معتقدندکه این حیوان محصولی ازاختلات موش وغزال درمحیط وحش می باشد.این حیوان دارای گوش ودمی شبیه موش می باشداماجثه ای شبیه غزال دارد.پاهای این حیوان کوتاه است وقادربه شناکردن می باشد.دوره بارداری این حیوان 5 ماه می باشدوجالب اینجاست که این حیوان پس ازیک دوره 5 ماهه به بلوغ می رسد.طول جسه این حیوان به 85 سانتی مترمی رسد.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 14:31 :: نويسنده : mely

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 14:30 :: نويسنده : mely

 

 




یک تا دو ساعت پس از صرف غذا بهترین زمان برای خوردن میوه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ محمدرضا زارع، کارشناس مواد غذایی، با تاکید بر پیاده‌روی آهسته بعد از صرف غذا اظهارداشت: این مهم قبل از غذا اشتها آور است و انجام حرکت آهسته، چند دقیقه پس از صرف غذا، باعث سهولت عمل معده می‌شود؛ به طوری که احساس سنگینی و حتی اشکال در تنفس ناشی از سنگینی معده را از بین می‌برد.

وی افزود: هم‌چنین پیاده‌روی به خصوص به خانم‌هایی که دردهای استخوانی در ناحیه پا دارند و یا از پوکی استخوان در هراس‌اند بسیار توصیه می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که " آیا پس از صرف غذا می‌توان میوه مصرف کرد یا خیر؟" تصریح کرد:

با توجه به این که بعد از غذا خوردن، معده پر و سنگین است، خوردن میوه به این سنگینی دامن می‌زند و در عمل هضم، مشکل ایجاد می‌کند و بهتر است یک تا دو ساعت پس از صرف غذا باشد.

وی یادآورشد: البته برخی افراد، به علت حساسیت نداشتن گیرنده‌های انسولین، پرخوری یا تحریک‌پذیری پانکراس، بعد از خوردن غذا تمایل به مصرف ماده شیرین دارند، که تنها به این افراد توصیه می‌شود بعد از صرف غذا، به جای مصرف شیرینی، مربا و سایر مواد قندی از میوه استفاده کنند.

زارع متذکرشد: خوردن میوه و یا ساندویچ‌های سبک، به مقدار کم در میان وعده‌ها، باعث کاهش ولع افراد برای وعده بعد می‌شود، از افت فشارخون و خستگی زودهنگام، جلوگیری می‌کند و به این ترتیب قدرت فکر و کار را افزایش می‌دهد و از رفتارهای تنش‌زای فرد با دیگران جلوگیری می‌شود.

یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 14:29 :: نويسنده : mely

زیاد موسیقی گوش دادن افسردگی را 8 برابر می‌كند !!
نتایج یک پژوهش جدید در ایالات متحده حاکی از آن است که زیاد موسیقی گوش دادن احتمال ابتلا به افسردگی را 8 برابر می‌كند و ممكن است این موضوع عامل افسردگی در بزرگسالان باشد.
به گزارش "شهر"، محققان دانشکده پزشکی دانشگاه پیتزبرگ دریافته‌اند که احتمال ابتلای افراد بزرگسال به بیماری افسردگی، بین آنهایی که وقت بیشتری را صرف موسیقی گوش کردن می‌کنند، بیشتر است، در حالی كه احتمال افسردگی جوانانی که بیشتر کتاب می‌خوانند به مراتب کمتر است.

براساس گزارش «موسسه ملی سلامت روان ایالات متحده»، از هر 12نوجوان، یک نوجوان به افسردگی جدی مبتلاست.

یافته‌های این پژوهش، بخشی از تحقیقات گسترده و روز افزونی است که به ارتباط بین سلامت روانی افراد با میزان بهره‌گیری از رسانه‌ها می‌پردازند.

دکتر برایان پریمک، پژوهشگر ارشد این تحقیق گفته است: «مشخص نیست که افراد افسرده برای رهایی از این بیماری بیشتر موسیقی گوش می‌دهند و یا گوش کردن موسیقی برای ساعات طولانی به افسردگی منتهی می‌شود و یا هر دو عامل موثری در این زمینه هستند. به هر حال، ممکن است این یافته‌ها به والدین و پزشکان کمک کند تا ارتباط بین رسانه‌ها و افسردگی را دریابند.»

محققان دریافته‌اند که احتمال بروز افسردگی در جوانانی که بیشتر وقت خود را صرف گوش دادن به موسیقی می‌کنند تقریبا 8بار بیشتر از افرادی است که زمان اندکی را صرف موسیقی می‌کنند و این احتمال در افرادی که بیشتر اوقات کتاب می‌خوانند، یک دهم است.

106 فرد بزرگسال که 46 نفر از آنها افسردگی جدی داشتند، در این تحقیق شرکت کردند.

تفاوت این تحقیق با بیشتر پژوهش‌هایی که در این زمینه انجام شده‌اند، این بود که پژوهشگران از شیوه‌ای به نام «زندگی واقعی» استفاده کردند. آنها در این روش بیش از 60 بار در یک دوره متمادی در 5 آخر هفته با شرکت کنندگان تماس می‌گرفتند تا دریابند در حال استفاده از چه نوع رسانه‌ای هستند.
نتایج این تحقیق در شماره ماه آوریل نشریه «Archives of Pediatric and Adolescent Medicine» منتشر شده است.

یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 14:28 :: نويسنده : mely

بعد از شلواره پاره و جغول بغول پوشیدن و جغول بقول گفتن، به مسائل غذایی رسیده است.(ظاهرا ، مد وارد غذا خوردن هم شده)، البته در همین زمینه چندی پیش یک کارشناس اجتماعی از تاثیر تغذیه برمسائل روانی و رفتاری صحبت کرد.

به گزارش روزگارنو به نقل از عصر هامون پس از عرضه گوشت گراز وگوشت حیوان نجیب (الاغ)گوشت خرچنگ هم وارد چرخه غذایی مردم شد ،گفتنیست به زودی گوشت رتیل وسوسک هم وارد این چرخه خواهد شد.(خوراک سوسک با سس خردل!)

این موضوع در حالی است که خدا را شکر کشور ما از لحاظ حیوانات حلال گوشت کمبودی ندارد(قابل توجه برخی دوستان،گوشت خرچنگ حرام است!) . البته بعید هم نیست که این هم یکی از تراوشات ذهنی -شکمی بعضی دوستان به اصطلاح روشنفکرو آپ دیت باشد که مد جدید آنها بعد از شلواره پاره وجغول بغول پوشیدن وجغول بقول گفتن به مسائل غذایی رسیده است.(ظاهرا ، مد وارد غذا خوردن هم شده )،البته درهمین زمینه چندی پیش یک کارشناس اجتماعی از تاثیر تغذیه برمسائل روانی ورفتاری صحبت کرد.

درهمین زمینه یکی از رستورانهای با توجه تاثیر تغذیه بر رفتار،اقدام به پخش منوی جدیدی از غذاهای خود کرده که به شرح زیر است:

1-مخلوط پای پشه با بیف کنه برای تقویت اراده ومصر بودن

2-پوست سفید کرم خاکی با کرم کارامل تازه برای تقویت زیر آب زنی

3-چشم سوسک دمپایی خورده با........

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 14:26 :: نويسنده : mely

متولدین فروردین : آهن
فلز زندگی متولدین فروردین آهن است که 9 برابر دیگران به آنها قدرت می دهد و شانس و موفقیت آنها را در زندگی نه برابر می کند . انرژی و اشتیاق روانی انها می تواند همچون مشعل فروزانی ٬ راه را برای دستیابی به آرمان های بزرگی که در سر می پرورانند روشن نماید. آنها پیشگامانی هستند که همواره دیگران را به سمت هدفی نایافتنی هدایت می نمایند.متولدین فروردین کمتر به دنبال اندوختن ثروت هستند.

ولی اگر شروع به مال اندوزی کنند با چنان سرعتی پیش می روند که وقت نمی کنند بایستند و پول ها را بشمرند. در زمینه پول ٬ زمان و حتی لباس خود بسیار دست و دلبازانه عمل می کنند و هر قدر هم فقیر باشند همیشه چیزی برای بخشیدن دارند. آنها اعتقاد دارند که وقتی به دیگران کمک می کنند نه فقط خرسند می شوند بلکه این عمل آنها باعث می شود که دیگران هم متقابلا کاری برای آنها انجام دهند.


متولدین اردیبهشت : مس
فلز ماه اردیبهشت مس است که رسانای برق و گرماست و بعد از گذشت سالها همچنان درخشان باقی می ماند. در زندگی خانوادگی حاکم ورئیس است و هیچکس جرات ندارد آرامش او را بر هم زند. او مانند زمان صبور است و مانند جنگل عمیق ٬ واز چنان قدرتی برخوردار است که قادر است کوه را جابجا کند ولی آدمی لجوج و یکدنده است. این افراد معمولا از چیزهای کوچک خوششان نمی آید واز همین رو دلبستگی خاصی به عشق پایدار و ثروت دارند.


متولدین خرداد : جیوه
فلز سرد جیوه در متولدین خرداد تمایلات دوگانه ای را به وجود می آورد مگر آنکه..........

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 14:23 :: نويسنده : mely

لقمان حكیم در توصیه به فرزندش اظهار نمود:
فرزندم ! دل بسته به رضاى مردم و مدح و ذم آنان مباش ؛ زیرا هر قدر انسان در راه تحصیل آن بكوشد به هدف نمى رسد و هرگز نمى تواند رضایت همه را به دست آورد فرزند به لقمان گفت :
- معناى كلام شما چیست ؟ دوست دارم براى آن مثال یا عمل و یا گفتارى را به من نشان دهى .
لقمان از خواست با هم بیرون بروند بدین منظور از منزل همراه درازگوشى خارج شدند. پدر سوار شد و پسر پیاده دنبالش به راه افتاد در مسیر با عده اى برخورد نمودند. بین خود گفتند: این مرد كم عاطفه را ببین كه خود سوار شده و بچه خویش را پیاده از پى خود مى برد. چه روش زشتى است ! لقمان به فرزند گفت :
- سخن اینان را شنیدى . سوار بودن من و پیاده بودن تو را بد دانستند؟

گفت : بلى !
- پس فرزندم ! تو سوار شو و من پیاده به دنبالت راه مى روم پسر سوار شد و پدر پیاده حركت كرد باز با گروهى دیگر برخورد نمودند آنان نیز گفتند: این چه پدر بد و آن هم چه پسر بى ادبى است اما بدى پدر بدین جهت است كه فرزند را خوب تربیت نكرده لذا او سوار است و پدر پیاده به دنبالش راه مى رود در صورتى كه بهتر این بود كه پدر سوار مى شد تا احترامش محفوظ باشد اما اینكه پسر بى ادب است به خاطر اینكه وى عاق بر پدر شده است از این رو هر دو در رفتار خود بد كرده اند
لقمان گفت : سخن اینها را نیز شنیدى ؟
گفت : بلى !
لقمان فرمود:
- اكنون هر دو سوار شویم هر دو سوار شدند در این حال گروهى دیگر از مردم رسیدند آنان با خود گفتند: در دل این دو آثار رحمت نیست هر دو سوار بر این حیوان شده اند و از سنگینى وزنشان پشت حیوان مى شكند اگر یكى سواره و دیگرى پیاده مى رفت ، بهتر بود. لقمان به فرزند خود فرمود: شنیدى ؟
فرزند عرض كرد: بلى !
لقمان گفت : حالا حیوان را بى بار مى بریم و خودمان پیاده راه مى رویم مركب را جلو انداختند و خودشان به دنبال آن پیاده رفتند باز مردم آنان را به خاطر اینكه از حیوان استفاده نمى كنند سرزنش كردند.
در این هنگام لقمان به فرزندش گفت :
- آیا براى انسان به طور كامل راهى جهت جلب رضاى مردم وجود دارد؟ بنابراین امیدت را از رضاى مردم قطع كن و در اندیشه تحصیل رضاى خداوند باش ؛ زیرا كه این كار آسانى بوده و سعادت دنیا و آخرت در همین است .

یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 14:21 :: نويسنده : mely

وصيت نامه

فرزندان من، دوستان من! من اكنون به پايان زندگی نزديك گشته‌ام. من آن را با نشانه‌های آشكار دريافته‌ام. وقتی درگذشتم مرا خوشبخت بپنداريد و كام من اين است كه اين احساس در کردار و رفتار شما نمايانگر باشد، زيرا من به هنگام كودكی، جوانی و پيری بخت‌يار بوده‌ام. هميشه نيروی من افزون گشته است، آن چنان كه هم امروز نيز احساس نمی‌كنم كه از هنگام جوانی ناتوان‌ترم. من دوستان را به خاطر نيكويی‌های خود خوشبخت و دشمنانم را فرمان‌بردار خويش ديده‌ام. زادگاه من بخش كوچكی از آسيا بود. من آنرا اكنون سربلند و بلندپايه باز می‌گذارم. اما از آنجا كه از شكست در هراس بودم ، خود را از خودپسندی و غرور بر حذر داشتم. حتی در پيروزی های بزرگ خود ، پا از اعتدال بيرون ننهادم. در اين هنگام كه به سرای ديگر می‌گذرم، شما و ميهنم را خوشبخت می‌بينم و از اين رو می‌خواهم كه آيندگان مرا مردی خوشبخت بدانند. مرگ چيزی است شبيه به خواب . در مرگ است كه روح انسان به ابديت می پيوندد و چون از قيد و علايق آزاد می گردد به آتيه تسلط پيدا می كند و هميشه ناظر اعمال ما خواهد بود پس اگر چنين بود كه من انديشيدم به آنچه كه گفتم عمل كنيد و بدانيد كه من هميشه ناظر شما خواهم بود ، اما اگر اين چنين نبود آنگاه ازخدای بزرگ بترسيد كه در بقای او هيچ ترديدی نيست و پيوسته شاهد و ناظر اعمال ماست. بايد آشكارا جانشين خود را اعلام كنم تا پس از من پريشانی و نابسامانی روی ندهد. من شما هر دو فرزندانم را يكسان دوست می‌دارم ولی فرزند بزرگترم كه آزموده‌تر است كشور را سامان خواهد داد. فرزندانم! من شما را از كودكی چنان پرورده‌ام كه پيران را آزرم داريد و كوشش كنيد تا جوان‌تران از شما آزرم بدارند. تو کمبوجیه، مپندار كه عصای زرين پادشاهی، تخت و تاجت را نگاه خواهد داشت. دوستان يک رنگ برای پادشاه عصای مطمئن‌تری هستند. همواره حامی كيش يزدان پرستی باش، اما هيچ قومی را مجبور نكن كه از كيش تو پيروی نمايد و پيوسته و هميشه به خاطر داشته باش كه هر كسی بايد آزاد باشد تا از هر كيشی كه ميل دارد پيروی كند . هر كس بايد برای خويشتن دوستان يك دل فراهم آورد و اين دوستان را جز به نيكوكاری به دست نتوان آورد. از كژی و ناروايی بترسيد .اگر اعمال شما پاك و منطبق بر عدالت بود قدرت شما رونق خواهد يافت ، ولی اگر ظلم و ستم روا داريد و در اجرای عدالت تسامح ورزيد ، ديری نمی انجامد كه ارزش شما در نظر ديگران از بين خواهد رفت و خوار و ذليل و زبون خواهيد شد . من عمر خود را در ياری به مردم سپری كردم . نيكی به ديگران در من خوشدلی و آسايش فراهم می ساخت و از همه شادی های عالم برايم لذت بخش تر بود. به نام خدا و نياکان درگذشته‌ی ما، ای فرزندان اگر می خواهيد مرا شاد كنيد نسبت به يكديگر آزرم بداريد. پيكر بی‌جان مرا هنگامی كه ديگر در اين گيتی نيستم در ميان سيم و زر مگذاريد و هر چه زودتر آن را به خاك باز دهيد. چه بهتر از اين كه انسان به خاك كه اين‌همه چيزهای نغز و زيبا می‌پرورد آميخته گردد. من همواره مردم را دوست داشته‌ام و اكنون نيز شادمان خواهم بود كه با خاكی كه به مردمان نعمت می‌بخشد آميخته گردم. هم‌اكنون درمی يابم که جان از پيكرم می‌گسلد ... اگر از ميان شما كسی می‌خواهد دست مرا بگيرد يا به چشمانم بنگرد، تا هنوز جان دارم نزديك شود و هنگامی كه روی خود را پوشاندم، از شما خواستارم كه پيكرم را كسی نبيند، حتی شما فرزندانم. پس از مرگ بدنم را موميای نكنيد و در طلا و زيور آلات و يا امثال آن نپوشانيد . زودتر آنرا در آغوش خاك پاك ايران قرار دهيد تا ذره ذره های بدنم خاك ايران را تشكيل دهد . چه افتخاری برای انسان بالاتراز اينكه بدنش در خاكی مثل ايران دفن شود. از همه پارسيان و هم‌ پيمانان بخواهيد تا بر آرامگاه من حاضر گردند و مرا از اينكه ديگر از هيچگونه بدی رنج نخواهم برد شادباش گويند. به واپسين پند من گوش فرا داريد. اگر می‌خواهيد دشمنان خود را تنبيه كنيد، به دوستان خود نيكی كنيد.


یک شنبه 23 بهمن 1385برچسب:, :: 14:54 :: نويسنده : mely

سلام دوستان گلم خوب هستین؟؟؟

این آدرس وبلاگ جدیدمه من بخاطر راحت بودن شما و امکانات بیشتر اینجا وبلاگ زدم!!!!!

بخاطر تمام حمایتتون ممنون!!!

(دوستان گلم از این به بعد من مطالب جدید تو این وبلاگ اپلود میکنم ولی اگه مطالب گذشته هم خواستین میتونید به وبلاگ قبلی مراجعه کنین!!!  وبلاگ قبلی  www.newsfuny.blogfa.com )

من بازم به حمایتتون نیاز دارم!لطفا با نظر های خوشکلتون نظرتونو راجع به وبلاگ جدید و مطالب و امکانات و.....بدید!!!

لطفا قبل ازهر کاری تو وبلاگ

عضویت

کنین!!!عضویت هم خیلی راحته و فقط 1 دقیقه وقتتونو میگیره!!!!

چون مطالب که میخوایین دانلود کنین نیاز به عضویت داره!!!!!

خلاصه نظر یادتون نره!درباره وبلاگ جدید،مطالب،امکانات،ارتباط متقابل و.......!

منتظر نظر های خوشکلتون هستم!!!!!!!!!

مرسی

صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 17 صفحه بعد
پيوندها