دنیای مطالب
درباره وبلاگ


سلام دوستان گلم!به وبلاگ جدیدم خوش آمدید!امیدوارم تو این وبلاگ که فکر کنم امکاناتش بیشتر باشه بتونم بیشتر با شما دوستان گل ارتباط برقرار کنم!! لطفا قبل از هر کاری ابتدا ثبت نام کنین تا ارتباط سریع تر و بهتر شه!!! بخاطر تمام حمایت ها ممنون!!!!!مرسی!!!!! جهت ارتباط: pure_love_1374@yahoo.com
نويسندگان
یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 21:26 :: نويسنده : mely

تحقیقات جدید نشان داد که آمریکایی‌ها جذاب‌ترین مردم در جهان هستند. در این تحقیق از بیش از 5 هزار بریتانیایی در مورد جذاب‌ترین مردم جهان نظر سنجی شد و در این نظر سنجی آمریکایی‌ها در ابتدای لیست قرار گرفتند.

برزیلی‌ها و اسپانیایی‌ها هم به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را در این لیست از آن خود کردند.استرالیایی‌ها و ایتالیایی‌ها نیز مکان‌های چهارم و پنجم را به دست آوردند. سوئدی‌ها رده ششم را به دست آوردند و جالب آن‌ است که خود انگلیسی‌ها رده هفتم را از آن خود کردند.هندوستان ، فرانسه و کانادا هم رده‌های 8 تا 10 را به خود اختصاص دادند.

یکی از سخنگویان سایت OnePoll که این نظرسنجی را انجام داده است در این باره گفت :آمریکا به دلیل داشتن صنعت سینمایی بسیار قدرتمند و با وجود داشتن بازیگرانی مانند جنیفر انیستون و برد پیت چهره خوبی از خود در دنیا به نمایش گذاشته است. اما به نظر می‌رسد با داشتن جمعیتی در حدود 300 میلیون آن‌ها چندان هم شایسته کسب مقام اول در این لیست نبودند.

این در حالی است که انگلستان فقط توانسته است مقام هفتم جهان را از آن خود کند. البته اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم کشورهایی مانند ایتالیا، فرانسه، سوئد و برزیل قطعا قبل از انگلستان قرار خواهند گرفت.
لیست کامل 20 کشور اول جهان از لحاظ جذابیت به شرح زیر است

1. آمریکا
2. برزیل
3. اسپانیا
4. استرالیا
5. ایتالیا
6. سوئد
7. انگلستان
8. هند
9. فرانسه
10. کانادا
11. مکزیک
12. پرتغال
13. والز
14. روسیه
15. ژاپن
16. ایرلند
17. آرژنتین
18. هلند
19. اسکاتلند
20. آلمان

شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 19:30 :: نويسنده : mely

برترین کشورها از نظر تعداد کاربر اینترنت



ایران رکورد دار بیشترین کاربران اینترنت در خاورمیانه در سال 2011 شد.



مهر: آمار جدید تعداد کاربران اینترنت جهان نشان می‌‌دهد که ایران با ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر، توانسته است سهم ۴۷ درصدی از کاربران اینترنت خاورمیانه را به خود اختصاص دهد و رکورد دار بیشترین تعداد کاربر در این منطقه باشد.

وب سایت Internet World Stats آمار جدید خود را از تعداد کاربران جهان تا پایان دسامبر سال ۲۰۱۱ منتشر کرده است که بر اساس آن قاره آسیا با یک میلیارد و ۱۶ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۷۶ کاربر بیشترین بخش تعداد کاربران اینترنت را به خود اختصاص داده است.

اروپا با ۵۰۰ میلیون و ۷۲۳ هزار و ۶۸۶ کاربر پس از آسیا در رتبه دوم قرار گرفته و آمریکای شمالی با ۲۷۳ میلیون و ۶۷ هزار و ۵۴۶ کاربر رتبه سوم را به دست آورده است.

جدول رتبه مناطق مختلف دنیا از نظر تعداد کاربر اینترنت



بر اساس این گزارش، هر قاره نسبتی خاصی را از کل درصد کاربران جهان به خود اختصاص داده است، قاره آفریقا ۶.۲ درصد، آسیا ۴۴.۸ درصد، آمریکای شمالی ۱۳ درصد، آمریکای لاتین ۱۰.۱ درصد، اقیانوسیه یک درصد، خاورمیانه ۳.۳ درصد و اروپا ۲۲.۷ درصد از کل کاربران اینترنت در جهان را تشکیل می‌دهند.

در میان کشورهای آفریقایی کشور نیجریه با ۴۵ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۲۰۰ کاربر بیشترین تعداد کاربران آفریقایی را در اختیار دارد. کشورهای چین از آسیا با ۵۱۳ میلیون کاربر، ایالات متحده آمریکا در آمریکای شمالی با ۲۴۵ میلیون کاربر، برزیل در آمریکای لاتین با ۷۵ میلیون ۹۸۲ هزار کاربر، استرالیا در اقیانوسیه با ۱۹ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۸۳۲ کاربر، ایران در خاورمیانه با ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر و آلمان در اروپا با ۶۵ میلیون و ۱۲۵ هزار کاربر بیشترین تعداد کاربران را در هر قاره به خود اختصاص داده‌اند.

پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 22:54 :: نويسنده : mely

50شخصیت کارتونی مشهور جهان


آیا می توانید ۵۰ شخصیت معروف کارتونی را نام ببرید؟ اگر شما بیش از ۳۰ سال سن داشته باشید همه ی شخصیت های کارتونی ذیل را خواهید شناخت. چیزی که در مورد شخصیت های کارتونی جالب است این است که آنها بسیار چسبناک هستند و وقتی که به مغز شما راه پیدا کنند دیگر از آن خارج نمی شوند.
اگر شما هم مثل ما باشید با بیشتر این شخصیت های کارتونی بزرگ شده اید و بعضی از آنها را هم در بزرگسالی شناخته اید. لیستی که در زیر می بینید به ترتیب خاصی نیست و تنها ۵۰ نمونه از ماندنی ترین شخصیت های کارتونی را ذکر کرده است.

۱- میکی ماوس (Mickey Mouse)

بقیه در ادامه مطلب + عکس



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها