دنیای مطالب
درباره وبلاگ


سلام دوستان گلم!به وبلاگ جدیدم خوش آمدید!امیدوارم تو این وبلاگ که فکر کنم امکاناتش بیشتر باشه بتونم بیشتر با شما دوستان گل ارتباط برقرار کنم!! لطفا قبل از هر کاری ابتدا ثبت نام کنین تا ارتباط سریع تر و بهتر شه!!! بخاطر تمام حمایت ها ممنون!!!!!مرسی!!!!! جهت ارتباط: pure_love_1374@yahoo.com
نويسندگان

شرق نوشت:
براساس آمارهاي سايت NetIndex از ميان 170كشور جهان، كشور ايران در رتبه 164 ميانگين سرعت اينترنت قرار گرفته است كه برخي از كشور‌هايي كه از ما جلوتر هستند شامل: افغانستان هشت رتبه بالاتر از ما، عراق 10 رتبه بالاتر از ما، مغولستان 120 رتبه بالاتر از ما و قرقيزستان 115 رتبه بالاتر از ايران هستند.

اين در حالي است كه قيمت اينترنت در ايران گران‌ترين قيمت ممكن در دنيا به نسبت سرعت و كيفيت و حجم دانلود است. براي مثال در كشور بلغارستان به ازاي هر 1Mbps قيمتي كه دريافت مي‌شود، 67/0 دلار در ماه است. قيمت معمول يك سرويس 40 مگابيتي با حجم نامحدود ماهيانه در دنيا حدود 30 دلار در ماه است.

از طرفي رفع محدوديت حجمي در استفاده از اينترنت پرسرعت كه اكنون سه سال از تصويب آن مي‌گذرد، هرگز اجرايي نشد و علت آن هم كاهش سرعت اعلام شد. زيرا هر كاربر در واقع از جرياني در اينترنت استفاده مي‌كند كه اشتراكي بين وي و حداقل 10 نفر ديگر است. همچنين قيمت اينترنت 256 كيلوبيت و 512 كيلوبيت به صورت اختصاصي و غيراشتراكي با حجم ماهيانه 80 و 160 گيگابايت برابر تقريبا260 و 520 هزار تومان است. با اين قيمت شما در استاندارد جهاني مي‌توانيد به مدت دو سال از اينترنت پرسرعت با سرعت بالاي 50 مگابيت و حجم نامحدود بهره‌مند شويد.

حال با تمامي موارد ياد شده، وضعيت اينترنت در ايران در حالي مطرح مي‌شود كه ارايه خدمات اينترنت در ايران با محدوديت سرعت دسترسي و پهناي باند براي كاربران خانگي همراه است و متاسفانه از زماني كه اين محدوديت‌ها اعمال شده است، مسوولان به‌صورت روشن و واضح دليل وضع اين محدوديت‌ها را...............

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها