"خط کشی به سبک انگلیسی!+ عکس"
دنیای مطالب
درباره وبلاگ


سلام دوستان گلم!به وبلاگ جدیدم خوش آمدید!امیدوارم تو این وبلاگ که فکر کنم امکاناتش بیشتر باشه بتونم بیشتر با شما دوستان گل ارتباط برقرار کنم!! لطفا قبل از هر کاری ابتدا ثبت نام کنین تا ارتباط سریع تر و بهتر شه!!! بخاطر تمام حمایت ها ممنون!!!!!مرسی!!!!! جهت ارتباط: pure_love_1374@yahoo.com
نويسندگان
یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 21:34 :: نويسنده : mely

""خط کشی به سبک انگلیسی!""

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بسیاری از ما حداقل یک بار در طول زندگی خود از روی خط کشی عابر پیاده در خیابان های مختلف عبور کرده ایم. خطوطی سفید که عموما در خیابانهای پرتردد کشیده می شوند تا به عابرین کمک کنند تا بهتر و امن تر از خیابان عبور کنند.
اما در نزدیکی دانشگاهی در منطقه بریستول انگلستان یک خط کشی عابر پیاده وجود که واقعا احمقانه است. در نزدیکی دانشگاهی در این منطقه و در انتهای یک خیابان کم عرض که با پوششی از شمشادها بسته شده است یک ردیف خط کشی عابر پیدا بر روی زمین رسم شده است.




حقیقت این است که هیچ اتومبیلی یا موتور سیکیلتی به این محدوده وارد نمی شود و کلا نیازی به استفاده از این خط کشی نیست. " لیز بالارد" دانشجوی این دانشگاه در مورد این خط کشی این گونه می گوید: واقعا نیازی به وجود این خط کشی نیست و به نظر بودن آن در این مکان احمقانه به نظر می رسد اما باید گفت که دیدن این خط کشی ، هر روز صبح به ما دلیلی برای خندیدن می دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها