دنیای مطالب
درباره وبلاگ


سلام دوستان گلم!به وبلاگ جدیدم خوش آمدید!امیدوارم تو این وبلاگ که فکر کنم امکاناتش بیشتر باشه بتونم بیشتر با شما دوستان گل ارتباط برقرار کنم!! لطفا قبل از هر کاری ابتدا ثبت نام کنین تا ارتباط سریع تر و بهتر شه!!! بخاطر تمام حمایت ها ممنون!!!!!مرسی!!!!! جهت ارتباط: pure_love_1374@yahoo.com
نويسندگان
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, :: 12:51 :: نويسنده : mely

به تازگي در ژاپن يك شركت نوشابه سازي، با بهره گيري از محبوبيت بازيگران و خوانندگان دست به ابتكار جالبي زده است.

اين شركت شكل لب افراد محبوب جوانان را روي نوشابه هاي خود عرضه ميكنند تا فروش نوشابه هاي اين شركت بيشتر شود.
جوانان بر حسب علاقه نسبت به خواننده يا هنرپيشه مورد علاقه خود در انتخاب آزاد هستند.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, :: 15:1 :: نويسنده : mely


رقابت انتخاباتی برای ریاست فدراسیون فوتبال میان سه کاندیدای سرشناس یعنی علی کفاشیان، حسین قریب و عزیز محمدی برگزار شد و علی کفاشیان با آن همه کارنامه درخشان (؟) دوباره بر مسند قدرت نشست!

به گزارش «تابناك»، سرانجام انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به پایان رسید و علی کفاشیان همچنان در رأس این فدراسیون باقی ماند، تا فوتبال ایران به احتمال فراوان چهار سال تلخ دیگر را تجربه کند.

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال همان گونه که پیش‌بینی می‌شد، در حالی برگزار شد که خیلی‌ها باور نداشتند، مجمع فدراسیون فوتبال برای آرایی که به درون صندوق می‌اندازد، استقلال دارد.

در دوره گذشته، در حقيقت كفاشيان به عنوان تنها گزينه مجمع فدراسيون پس از دوره انتقالي، در انتخاباتي برنده شد كه محمد علي‌آبادي، رييس وقت سازمان ورزش، سناريوي آن را چيده بود؛.

دوره چهار ساله رياست علي كفاشيان در فدراسيون فوتبال، بدترين دوره مديريتي اين رشته به شمار مي‌آيد. مسلما کارنامه کفاشيان موفق نبوده و گواه اين مدعا، نتايج ايران در رده‌هاي گوناگون سني است. همه انتظار داشتند، وي محترمانه انصراف بدهد و جا را براي افراد قوي‌تر باز بگذارد، ولی.. .

بنا بر شنیده‌ها و شواهد موجود، رؤسای هیأت‌ها، زیرمجموعه کفاشیان تحت تأثیر قرار گرفتند و طبیعی است برای حفظ جایگاه خود به کفاشیان رأی دادند.

آری؛ اساسنامه ایراد دارد که.......................

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, :: 18:39 :: نويسنده : mely

حدود سه سالی است که از عرضه رسمی مرورگر اینترنتی گوگل با نام کروم مي‌گذرد. این مرورگر در این مدت کاربران و طرفداران بسیاری پیدا کرده است و سهم قابل توجهی از بازار مرورگرهای اینترنتی جهان را در اختیار دارد.


با این حال اما مهم‌ترین چیزی که باعث شده توجه کارشناسان به این مرورگر معطوف شود این است که در این سه سال این مرورگر از گزند انواع هک و هکرها به دور مانده است و از این جهت از رقبای خودش یعنی Firefox، Internet Explorer و Safari هم جلوتر بوده است. این موضوع برای کارشناسان امنیتی و حتی خود مدیران و مسوولان گوگل هم جالب توجه بوده است. درست به همین دلیل شرکت گوگل امسال قصد دارد رقابتی را میان هکرهای حرفه‌ای از سرتاسر جهان برگزار کند و آنها را تشویق کند که یک بار دیگر تمرکزشان را روی هک کردن مرورگر کروم این شرکت بگذارند و حتی برای این کار جایزه یک میلیون دلاری هم پیشنهاد داده است. مسوولان گوگل روز دوشنبه گذشته اعلام کرده‌اند که جایزه یک میلیون دلاری را به برنده رقابت سالانه هک Pwn2Own برای هک مرورگر کروم خواهند داد. این رقابت قرار است هفته آینده در سالن همایش‌های امنیتی CanSecWest در ونکوور کانادا برگزار شود. نکته جالب توجه این است که
........................

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 22:48 :: نويسنده : mely

البته از این خبر تعجب نکنید و جدی نگیرید!
زیرا کاخ سفید معروف به مزایده گذاشته نشده بلکه این قصر، خانه ایست متعلق به یک ایرانی که بر اساس طرحی از کاخ سفید (White House) ولی با سایز کوچکتر ساخته شده و هم اکنون جهت فروش به مزایده گذاشته شده است.

این خانه زیبا که توسط یک ایرانی به نام فِرد میلانی ساخته شده عمری کمتر از 7 سال دارد و در ایالت آتلانتای امریکا واقع شد است. در طراحی خانه مذکور اکثر راهروها و اتاقهای کاخ سفید در ابعادی کوچکتر طراحی و ساخته شده است. از نکات جالب اینست که در خانه آقای میلانی اتاق رئیس جمهور امریکا نیز با تمام مشخصات ظاهری اش وجود دارد که به خود او اختصاص دارد. قیمت پیشنهادی از سوی این ایرانی امریکایی تبار برای فروش خانه اش 9.880.000 دلار امریکا است.

گفتنی است هنوز کاخ سفید که محل سکونت روسای جمهور ایالات متحده است به این کار واکنشی نشان نداده هرچند به نظر نمی رسد کپی برداری در نقشه یک ساختمان مورد اعتراض قرار گیرد مگر آنکه طراحان و یا مالکان بناها با ثبت نقشه آن اثر به عنوان مالکیت معنوی ادعایی درباره آن مطرح کنند.

................................................

پیشنهاد میکنم قیمت این قصرو با خانه های آپارتمانی که تو کامرانیه میسازند مقایسه کنید بعد متوجه گرانی خونه در ایران در مقایسه با آمریگا خواهید ش
د

69778873446206204806.jpg

بقیه در ادامه مطلب + عکس + عکس در اندازه اصلی



ادامه مطلب ...
سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 19:3 :: نويسنده : mely

whitney_Houston.jpg

ویتنی هیوستون، خواننده موسیقی پاپ، روز شنبه، در سن ۴۸ سالگی درگذشت.

کرستن فاستر، مسئول تبلیغات او اعلام کرده دلیل و مکان فوت، هنوز مشخص نیست.

سخنگوی خانواده هیوستون نیز فوت او را تایید کرده است.


ویتنی هیوستون با فیلم "محافظ" به شهرت رسید.

آهنگهای خانم هیوستون در سال های دهه ۸۰ و ۹۰ شهرت بسیاری کسب کرد............

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها