دنیای مطالب
درباره وبلاگ


سلام دوستان گلم!به وبلاگ جدیدم خوش آمدید!امیدوارم تو این وبلاگ که فکر کنم امکاناتش بیشتر باشه بتونم بیشتر با شما دوستان گل ارتباط برقرار کنم!! لطفا قبل از هر کاری ابتدا ثبت نام کنین تا ارتباط سریع تر و بهتر شه!!! بخاطر تمام حمایت ها ممنون!!!!!مرسی!!!!! جهت ارتباط: pure_love_1374@yahoo.com
نويسندگان
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 12:7 :: نويسنده : mely

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 19:10 :: نويسنده : mely

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, :: 15:13 :: نويسنده : mely

در بین افراد مشهور و ثروتمند، ورزشکاران به دلیل قرادادهایی که می*بندند و تیم*هایی که در آن بازی می کنند بیشتر از بقیه خانه*های خود را عوض می*کنند. در این بین خانه ستاره های لیگ بسکتبال آمریکا در سال 2011 جذابیت*های زیادی دارد که حتی می توان این خانه ها را نظیر قصر پادشاهان نامید.
جرمی لین

http://persian-star.net/1390/12/15/NBA/01.jpg

 

بقیه در ادامه مطلب + عکس



ادامه مطلب ...
دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, :: 15:1 :: نويسنده : mely


رقابت انتخاباتی برای ریاست فدراسیون فوتبال میان سه کاندیدای سرشناس یعنی علی کفاشیان، حسین قریب و عزیز محمدی برگزار شد و علی کفاشیان با آن همه کارنامه درخشان (؟) دوباره بر مسند قدرت نشست!

به گزارش «تابناك»، سرانجام انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به پایان رسید و علی کفاشیان همچنان در رأس این فدراسیون باقی ماند، تا فوتبال ایران به احتمال فراوان چهار سال تلخ دیگر را تجربه کند.

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال همان گونه که پیش‌بینی می‌شد، در حالی برگزار شد که خیلی‌ها باور نداشتند، مجمع فدراسیون فوتبال برای آرایی که به درون صندوق می‌اندازد، استقلال دارد.

در دوره گذشته، در حقيقت كفاشيان به عنوان تنها گزينه مجمع فدراسيون پس از دوره انتقالي، در انتخاباتي برنده شد كه محمد علي‌آبادي، رييس وقت سازمان ورزش، سناريوي آن را چيده بود؛.

دوره چهار ساله رياست علي كفاشيان در فدراسيون فوتبال، بدترين دوره مديريتي اين رشته به شمار مي‌آيد. مسلما کارنامه کفاشيان موفق نبوده و گواه اين مدعا، نتايج ايران در رده‌هاي گوناگون سني است. همه انتظار داشتند، وي محترمانه انصراف بدهد و جا را براي افراد قوي‌تر باز بگذارد، ولی.. .

بنا بر شنیده‌ها و شواهد موجود، رؤسای هیأت‌ها، زیرمجموعه کفاشیان تحت تأثیر قرار گرفتند و طبیعی است برای حفظ جایگاه خود به کفاشیان رأی دادند.

آری؛ اساسنامه ایراد دارد که.......................

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, :: 18:37 :: نويسنده : mely


این نام‌ها برخی اوقات حتی از نام‌های واقعی نیز محبوب‌تر و پرکاربردتر هستند، به‌گونه‌ای که جایگزین اسامی واقعی می‌شوند. اسامی مستعار می‌توانند خنده‌دار و مضحک و یا توهین‌آمیز و غیرمؤدبانه باشند.

شاید تا حالا فکر می‌کردید تنها بازیکنان دارای اسامی مستعار هستند اما کاملاً در اشتباه بوده‌اید؛ چون باشگاه‌ها نیز می‌توانند دارای نام‌هائی غیر از نام واقعی خود داشته باشند! این نام‌ها برخی اوقات حتی از نام‌های واقعی نیز محبوب‌تر و پرکاربردتر هستند، به‌گونه‌ای که جایگزین اسامی واقعی می‌شوند. اسامی مستعار می‌توانند خنده‌دار و مضحک و یا توهین‌آمیز و غیرمؤدبانه باشند.

اکثر اوقات این تماشاگران یک تیم و یا هواداران تیم مقابل هستند که این نام‌ها را می‌سازند. آنها برای این‌کار از اسامی حیوانات، رنگ پیراهن تیم‌ها، اسامی مناطق و نواحی مختلف و مواردی از این قبیل استفاده می‌کنند. برای آشنائی شما با اسامی و القاب مورد استفاده در فوتبال باشگاهی و ملی اروپا، پاره‌ای از این اسامی را ارائه می‌کنیم.


● آلمان
▪ اف.ث.هالیوود ............. بایرن‌مونیخ‌
▪ کره‌اسب‌ها ............... بروسیا دورتموند
▪ شیاطین سرخ ........... کایزرسلاترن
▪ بزها ........................ اف. ث. کلن
▪ شیرها .................

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 14:25 :: نويسنده : mely

ک زن هندی در یک زایمان بسیار عجیب، 11نوزاد قد و نیم قد را در نخستین زایمان خود به دنیا آورد.
به دنیا آمدن این همه نوزاد نه تنها اعضای کادر بیمارستان محل زایمان زن هندی را شگفت زده کرد، بلکه سبب شگفتی بسیاری از مردم هند شد.

این زایمان شگفت انگیز بسیاری از
کاربران اینترنت را وادار به نوشتن تحلیل و تفسیرهای جالبی کرد که به نوشته برخی از آنها، زن هندی در اولین زایمان خود اعضای یک تیم فوتبال را زائیده است.

عکس با اندازه ی اصلی در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها