دنیای مطالب
درباره وبلاگ


سلام دوستان گلم!به وبلاگ جدیدم خوش آمدید!امیدوارم تو این وبلاگ که فکر کنم امکاناتش بیشتر باشه بتونم بیشتر با شما دوستان گل ارتباط برقرار کنم!! لطفا قبل از هر کاری ابتدا ثبت نام کنین تا ارتباط سریع تر و بهتر شه!!! بخاطر تمام حمایت ها ممنون!!!!!مرسی!!!!! جهت ارتباط: pure_love_1374@yahoo.com
نويسندگان
پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 22:48 :: نويسنده : mely

البته از این خبر تعجب نکنید و جدی نگیرید!
زیرا کاخ سفید معروف به مزایده گذاشته نشده بلکه این قصر، خانه ایست متعلق به یک ایرانی که بر اساس طرحی از کاخ سفید (White House) ولی با سایز کوچکتر ساخته شده و هم اکنون جهت فروش به مزایده گذاشته شده است.

این خانه زیبا که توسط یک ایرانی به نام فِرد میلانی ساخته شده عمری کمتر از 7 سال دارد و در ایالت آتلانتای امریکا واقع شد است. در طراحی خانه مذکور اکثر راهروها و اتاقهای کاخ سفید در ابعادی کوچکتر طراحی و ساخته شده است. از نکات جالب اینست که در خانه آقای میلانی اتاق رئیس جمهور امریکا نیز با تمام مشخصات ظاهری اش وجود دارد که به خود او اختصاص دارد. قیمت پیشنهادی از سوی این ایرانی امریکایی تبار برای فروش خانه اش 9.880.000 دلار امریکا است.

گفتنی است هنوز کاخ سفید که محل سکونت روسای جمهور ایالات متحده است به این کار واکنشی نشان نداده هرچند به نظر نمی رسد کپی برداری در نقشه یک ساختمان مورد اعتراض قرار گیرد مگر آنکه طراحان و یا مالکان بناها با ثبت نقشه آن اثر به عنوان مالکیت معنوی ادعایی درباره آن مطرح کنند.

................................................

پیشنهاد میکنم قیمت این قصرو با خانه های آپارتمانی که تو کامرانیه میسازند مقایسه کنید بعد متوجه گرانی خونه در ایران در مقایسه با آمریگا خواهید ش
د

69778873446206204806.jpg

بقیه در ادامه مطلب + عکس + عکس در اندازه اصلی



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 22:46 :: نويسنده : mely

ساختمان‌هایی که هنگام زلزله نامرئی می‌شوند

فناوری - پژوهشگران نشان داده‌اند می‌توان با تولید ردایی نامرئی، ساختمان‌ها را در برابر امواج زمین‌لرزه نامرئی کرد. امواج زلزله از کنار این ساختمان‌ها که توسط پلاستیک فشرده پوشیده شده‌اند، عبور خواهند کرد.

محبوبه عمیدی: نامرئی شدن که تا همین چند سال پیش تنها بخشی هیجان‌انگیز از داستان‌ها و فیلم‌های علمی‌تخیلی بود به کمک محققان متعدد پا به دنیای علم و فناوری گذاشته و امروزه می‌توان به کمک آن اجسام را در برابر امواج نور و صدا نامرئی کرد؛ اما تازه‌ترین تلاش ریاضی‌دانان دانشگاه منچستر می‌تواند به تولید ردایی نامرئی (شبیه آن‌چه هری پاتر می‌پوشید) منجر شود که برای نامرئی کردن ساختمان‌ها در برابر لرزش زمین و امواج زلزله به کار گرفته خواهد شد.

به گزارش ساینس دیلی، دکتر ویلیام پارنل و همکارانش در دانشکده ریاضیات دانشگاه منچستر که روی تئوری نامرئی کردن ساختمان‌ها کار می‌کنند، موفق شده‌اند نشان دهند با پوشاندن اجزای ساختمان در پوششی از پلاستیک فشرده می‌توان آن را در برابر امواج قوی ارتعاشی مانند امواج حاصل از زلزله یا دیگر بلایای طبیعی نامرئی کرد و باعث شد این امواج ساختمان را نبینند و به سادگی از اطراف آن عبور کنند. در نتیجه (از لحاظ تئوری) آسیبی که به سازه و اجزای داخلی آن خواهد رسید، بسیار ناچیز خواهد بود.

فرایند نامرئی کردن می‌تواند از ساختمان‌های حساسی مانند نیروگاه‌های اتمی، مراکز حساس دولتی و حتی دکل‌های فشار قوی در برابر بلایای طبیعی و حملات تروریستی احتمالی حفاظت کند.

این آخرین دستاورد فناوری پنهان کردن اجسام در برابر امواجی است که می‌توانند نور، صدا یا ارتعاشی باشند. اولین تلاش‌ها برای دستیابی به این فناوری تنها 6 سال پیش آغاز شد، اما علی‌رغم اهمیتی که حفاظت از ساختمان‌ها در برابر بلایای طبیعی دارد، کمتر کسی به سراغ امواجی مانند امواج ارتعاشی زلزله رفته که در محیط‌های جامد تشکیل می‌شوند.

دکتر پارنل می‌گوید: «ابتدا برای نامرئی کردن اجسام در برابر امواج نور و پس از آن امواج صوتی تلاش شد، اما کار روی امواج الاستیک چندان ساده نبود، چون در حالت عادی امکان نداشت بتوان از مواد موجود در طبیعت برای نامرئی شدن در برابر این امواج استفاده کرد. ما نشان دادیم که از لحاظ نظری می‌توان با استفاده از موادی مانند پلاستیک که تحت فشار تولید شده‌اند، ماده را در برابر بخشی از امواج الاستیک نامرئی کرد و در حال حاضر برای انجام آزمون‌های آزمایشگاهی و جمع‌آوری اطلاعات بیشتر برای اثبات آن تلاش می‌کنیم. این تحقیق نشان می دهد ما بالقونه توان کنترل مسیر و سرعت امواج الاستیک را داریم. این نتیجه مهم است چون در بسیاری از موارد مانند فناوری نانو می‌خواهیم اجزای گوناگونی مانند الکترون‌ها را هدایت کنیم. اگر بتوانیم این نظریه را عملی کنیم، امکان حفاظت از ساختمان‌های متعدد یا حداقل بخش‌های بسیار حساس هر ساختمان را خواهیم داشت»
.

38217_286.jpg

نوشيدن خون مار كبري و بريدن سر مرغ از جمله بخش‌هاي عمليات آموزش نظامي نيروهاي آمريكايي در مانور نظامي چند مليتي تحت رهبري آمريكا در تايلند است.
ایسنا: نوشيدن خون مار كبري و بريدن سر مرغ از جمله بخش‌هاي عمليات آموزش نظامي نيروهاي آمريكايي در مانور نظامي چند مليتي تحت رهبري آمريكا در تايلند است.

به نوشته روزنامه ديلي تلگراف، در عمليات آموزش نظامي نيروهاي آمريكايي كه در پايگاه نظامي "ساتاهيپ" تايلند و با نام "كبري گُلد 2012" برگزار شد، مربيان تايلندي نحوه كشتن مارهاي كبري را به.......................

بقیه در ادامه مطلب + عکس در اندازه اصلی



ادامه مطلب ...
دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 14:25 :: نويسنده : mely

ک زن هندی در یک زایمان بسیار عجیب، 11نوزاد قد و نیم قد را در نخستین زایمان خود به دنیا آورد.
به دنیا آمدن این همه نوزاد نه تنها اعضای کادر بیمارستان محل زایمان زن هندی را شگفت زده کرد، بلکه سبب شگفتی بسیاری از مردم هند شد.

این زایمان شگفت انگیز بسیاری از
کاربران اینترنت را وادار به نوشتن تحلیل و تفسیرهای جالبی کرد که به نوشته برخی از آنها، زن هندی در اولین زایمان خود اعضای یک تیم فوتبال را زائیده است.

عکس با اندازه ی اصلی در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 22:36 :: نويسنده : mely

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 22:33 :: نويسنده : mely

خط عدم تجاوز هند و پاکستان

بقیه در ادامه مطلب + عکس



ادامه مطلب ...
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 14:32 :: نويسنده : mely

شیفروتین؛ حیوانی جدیدحاصل جفت گیری موش وغزال


زادگاه این حیوان عجیب وغریب فقط جنوب شرقی اسیاست.متخصصان علوم حیات وحش معتقدندکه این حیوان محصولی ازاختلات موش وغزال درمحیط وحش می باشد.این حیوان دارای گوش ودمی شبیه موش می باشداماجثه ای شبیه غزال دارد.پاهای این حیوان کوتاه است وقادربه شناکردن می باشد.دوره بارداری این حیوان 5 ماه می باشدوجالب اینجاست که این حیوان پس ازیک دوره 5 ماهه به بلوغ می رسد.طول جسه این حیوان به 85 سانتی مترمی رسد.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 14:31 :: نويسنده : mely

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 14:28 :: نويسنده : mely

بعد از شلواره پاره و جغول بغول پوشیدن و جغول بقول گفتن، به مسائل غذایی رسیده است.(ظاهرا ، مد وارد غذا خوردن هم شده)، البته در همین زمینه چندی پیش یک کارشناس اجتماعی از تاثیر تغذیه برمسائل روانی و رفتاری صحبت کرد.

به گزارش روزگارنو به نقل از عصر هامون پس از عرضه گوشت گراز وگوشت حیوان نجیب (الاغ)گوشت خرچنگ هم وارد چرخه غذایی مردم شد ،گفتنیست به زودی گوشت رتیل وسوسک هم وارد این چرخه خواهد شد.(خوراک سوسک با سس خردل!)

این موضوع در حالی است که خدا را شکر کشور ما از لحاظ حیوانات حلال گوشت کمبودی ندارد(قابل توجه برخی دوستان،گوشت خرچنگ حرام است!) . البته بعید هم نیست که این هم یکی از تراوشات ذهنی -شکمی بعضی دوستان به اصطلاح روشنفکرو آپ دیت باشد که مد جدید آنها بعد از شلواره پاره وجغول بغول پوشیدن وجغول بقول گفتن به مسائل غذایی رسیده است.(ظاهرا ، مد وارد غذا خوردن هم شده )،البته درهمین زمینه چندی پیش یک کارشناس اجتماعی از تاثیر تغذیه برمسائل روانی ورفتاری صحبت کرد.

درهمین زمینه یکی از رستورانهای با توجه تاثیر تغذیه بر رفتار،اقدام به پخش منوی جدیدی از غذاهای خود کرده که به شرح زیر است:

1-مخلوط پای پشه با بیف کنه برای تقویت اراده ومصر بودن

2-پوست سفید کرم خاکی با کرم کارامل تازه برای تقویت زیر آب زنی

3-چشم سوسک دمپایی خورده با........

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
پيوندها